محمد اسماعیل باقرشاهی

کارشناس در امور اقتصادی   بیزینسی  کسب و کار  استارت آپ  

۵ کتاب برای موفقیت برندینگ

ارسال شده در: مرداد ۲۱, ۱۳۹۷/  ارسال توسط:  /  بدون دیدگاه
برندینگ

ساختن یک برند با ارزش افزوده در دنیای رقابتی امروز نیازمند خلق یک استراتژی یکپارچه و موثری است که شامل تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی و تحقیق شود. اگر این امر برای شما غافلگیر کننده به نظر می رسد. پس به نظر می رسد که هنوز اطلاعات کافی برای وارد شدن به این عرصه به شدت …

بیشتر

۴ عنصر اصلی در برندینگ

ارسال شده در: /  ارسال توسط:  /  بدون دیدگاه
عناصر هویت برند

برندینگ به عنوان نشانه ای از مالکیت، اعتماد و کیفیت پا به عرصه به وجود گذاشت و رفته رفته با توسعه پیدا کردن خود تبدیل به نمادی پیچیده از تمایز، شناسایی و تشخیص هویت در دوره پس از چنگ جهانی دوم تبدیل شد. همزمان با جهانی شدن تجارت و اشباع شدن بازارها از انواع  محصولات و …

بیشتر

انواع معارفه برای فروش

ارسال شده در: /  ارسال توسط:  /  بدون دیدگاه
معرفی روش های معرفی برای فروش

شرایط مختلف نیازمند شیوه متفاوتی از ارائه، معرفی و فروش محصول هستند. در برخی از شرایط یک ارائه کامل در واقع نامناسب بوده و بیش از آنکه موجب جذب مخاطب شود، موجب آزار یا نفرت مشتری بالقوه می شود. به عنوان یک قانون تجربی می توان گفت، هر قدر سطح پایین‌تری از رابطه را با …

بیشتر